PODĽA VEĽKOSTI ÚRADU

Pre malé obecné úrady

Hladký priebeh zasadnutím

Vďaka Digi-Správě je zaistený rýchly a efektívni proces spracovania celého zasadnutia. Od prípravy cez priebeh rokovania až po zápisnicu – všetko je riešené hladko a bez zbytočného zdržovania.

Automatické generovanie dokumentov

Všetky dokumenty sú vytvorené automaticky a prispôsobujeme ich na mieru pre každý úrad individuálne. Môžete si byť istí, že dokumenty budú zodpovedať špecifickým potrebám a požiadavkám vášho úradu.

Ľahká príprava

Prístup ku všetkým podkladom potrebných pre zasadnutie zastupiteľstva, rady, komisií a výborov. Bez ohľadu na ich veľkosť, systém automaticky pripraví a distribuuje všetky potrebné podklady.

GDPR

Aplikácia zaisťuje automatickú anonymizáciu osobných údajov nachádzajúcich sa v zápisniciach a uzneseniach. Tím sa chráni súkromie a dodržujú náležitosti pre ochranu osobných údajov.

Šablóny bodov

S vylepšenou funkciou šablón body rokovania môžete ľahko vytvárať a využívať vopred pripravené šablóny pre rôzne typy bodov programu.

PODĽA VEĽKOSTI ÚRADU

Pre väčšie obce, mestá, alebo samosprávne kraje

Rýchla príprava podkladov

S funkciou automatického generovania podkladov poskytujeme väčším úradom výhodu rýchleho spracovania všetkých potrebných materiálov pre zasadnutie vrátane dôvodových správ a podkladových materiálov.

Ľahký proces vyjadrovania a schvaľovania

Prehľadná možnosť spravovať rôzne vyjadrenia a možnosť rozhodnúť, či ich postúpiť ďalej alebo nie. Starosta môže ľahko sledovať a spravovať všetok tok informácii.

Automatické zverejňovanie dokumentov na web úradu

S možnosťou zverejňovania dokumentov na webu mesta alebo obce a funkciou automatickej anonymizácie pred ich zverejnením, môžete pohodlne zdieľať všetky dôležité dokumenty s občanmi.

Efektívna spolupráca a sdielanie informácií s širokým spektrom užívateľov

Možnosť poskytnúť prístup veľkému množstvu užívateľov na rôznych úrovniach, vrátane poslancov, členov rady, komisií a výborov. Všetci užívatelia majú možnosť pristupovať ku rovnakým materiálom a rokovaniam z jedného spoločného miesta.

Systematické riadenie a sledovanie úloh vyplývajúcich z rokovania

Môžete ľahko zaznamenávať úlohy, prideľovať ich zodpovedným osobám, doplniť termíny a sledovať ich stav.

Prenos bodov rokovania medzi jednotlivými zasadnutiami

Funkcie prenositeľnosti bodov umožňuje ľahké presúvanie bodov medzi rôznymi zasadnutiami. Eliminuje sa tak nutnosť opakovaného vytvárania bodov rokovania.

Automatický prepis zvukových záznamov

Prevod zvukových alebo video nahrávok z rokovania do textovéj podoby. Uľahčuje proces zaznamenávania diskusie, zvyšuje presnosť dokumentácie a šetrí čas a úsilí pri ručnom prepisovaní.

Automatická tvorba prezentačného režimu

Umožňuje starostovi ľahkú prípravu vizuálnych materiálov bez nutnosti vytvárať prezentáciu sám. Generuje profesionálne vypadajúcu prezentáciu priamo pre konkrétne rokovanie.

Mobilné hlasovanie

Moderný spôsob zaznamenávania hlasovania poslancov/členov rady/v komisiách behom rokovania. Účastníci môžu pohodlne hlasovať prostredníctvom svojich mobilných zariadení, čo prináša väčšie pohodlie a rýchlosť.