PODĽA ROLE
Pre primátorov a starostov
Pohodlná príprava pre primátorov a starostov
Prostredie pre prípravu rokovania je prehľadné a vytvorené s ohľadom na potreby primátorov a starostov. Šetrí čas pri organizácii všetkých potrebných informácii a úkonov súvisiacich s prípravou rokovania.
Body rokovania jedným kliknutím
Všetky dokumenty a materiály sú uložené na jednom mieste a ľahko vyhľadávateľné. Vďaka tomu nie je potrebné strácať čas hľadaním a prechádzaním rôznych zdrojov či súborov.
Jednoduchý a elegantný prezentačný režim daného rokovanie
Automatická tvorba atraktívnej vizuálnej prezentácie pre konkrétne rokovanie, a to bez nutnosti manuálneho vytvárania.
Prehľadná evidencia a ľahké vyhľadávanie
Evidencia uznesení umožňuje systematicky a prehľadne evidovať výsledky rokovania, čo uľahčuje vyhlodávanie a získavanie informácii o predchádzajúcich uzneseniach.
Rýchle vyhľadávanie pomocou kľúčových slov
Vyhľadávanie cez kľúčové slová poskytuje rýchly a presný prístup k zápisniciam, uzneseniam a podkladom.
PODĽA ROLE
Pre poslancov, členov rady a komisie
Prehľad rokovania
Prehľadný zoznam rokovaní je významným nástrojom pre poslancov, ktorý im výrazne uľahčuje orientáciu v zápisniciach a ďalších dokumentoch spojených s jednotlivými body rokovania.
Jednotné miesto pro podklady
Umožňuje ľahký a rýchly prístup ku všetkým dôležitým dokumentom a informáciám spojených s daným rokovaním. Týmto spôsobom sa môžu poslanci efektívne pripraviť na rokovanie a získať všetky potrebné informácie na jedno kliknutie.
Efektívne vyhlodávanie podkladov
Možnosť vyhlodávania podkladov umožňuje poslancom rýchle a efektívne vyhlodávanie konkrétnych dokumentov a informácii v súvislosti s rokovaním.
Prístup kdekoľvek
Dostupnosť kdekoľvek umožňuje poslancov prístup k systému a podkladom prostredníctvom internetu z ľubovoľného miesta a zariadenia.
PODĽA ROLE
Pre zapisovateľov/ky
Možnosti zapisovania
Je možné zapisovať priamo behom rokovania, čo šetrí čas a zaisťuje presnosť. Naviac je možné zápisnicu doplňovať i po rokovaní pre ďalšiu kontrolu a upresnenie informácií.
Rýchle naviazanie na prípravu
Naviazanie na prípravu umožňuje ľahké prenesenie pripravených podkladov a informácií do zápisnice, čo uľahčuje a zrýchľuje proces tvorby zápisnice z rokovania.
Flexibilná tvorba zápisnice
Možnosť najskôr vygenerovať podklady na rokovanie, ručne zapísať poznámky a následne zápisnicu dokončiť, dáva poslancov flexibilitu v tvorbe zápisnice a prispôsobeniu procesu svojim požiadavkám.
Prehľadná zápisnica rokovania
Prehľadná štruktúra zápisnice zaisťuje ľahké čítanie a prechádzanie zápisnice z rokovania, čo uľahčuje orientáciu v obsahu a vyhľadávanie konkrétnych informácii.
Automatické číslovanie bodov a uznesení
Digi-Správa eliminuje potrebu ručne číslovať jednotlivé body a uznesenia. Vše je číslované automaticky.
Zvukové prepisy rokovania do textu
Prevod zvukových záznamov na text zaisťuje presný a kompletní prepis rokovania. Umožňuje ľahké vyhľadávanie konkrétnych pasáží, čo zapisovateľom uľahčuje orientáciu v priebehu rokovania. Vďaka prepisu do textu majú zapisovatelia k dispozícii prehľadný a štruktúrovaný záznam, ktorý je ľahko prehliadateľný.
PODĽA ROLE
Pre prednostov, tajomníkov a asistentov
Prehľadná evidencia rokovaní
Prehľadná evidencia všetkých rokovaní umožňuje prednostom, tajomníkom ľahko prechádzať a vyhľadávať informácie v predchádzajúcich rokovaniach, čím zaisťuje efektívnu správu a dostupnosť všetkých relevantných dát.
Správa bodov rokovania
Možnosť vytvárať, editovať a spravovať jednotlivé body rokovania umožňuje prednostom, tajomníkom flexibilne pripravovať program rokovania a aktualizovať ho podľa potreby.
Tvorba dôvodových správ
Tvorba dôvodových správ uľahčuje prednostom, tajomníkom detailní popis a správu podkladov k jednotlivým bodom rokovania.