PODĽA VEĽKOSTI ÚRADU
Pre malé obecné úrady
Hladký priebeh zasadnutím
Vďaka Digi-Správě je zaistený rýchly a efektívni proces spracovania celého zasadnutia. Od prípravy cez priebeh rokovania až po zápisnicu – všetko je riešené hladko a bez zbytočného zdržovania.
Automatické generovanie dokumentov
Všetky dokumenty sú vytvorené automaticky a prispôsobujeme ich na mieru pre každý úrad individuálne. Môžete si byť istí, že dokumenty budú zodpovedať špecifickým potrebám a požiadavkám vášho úradu.
Ľahká príprava
Prístup ku všetkým podkladom potrebných pre zasadnutie zastupiteľstva, rady, komisií a výborov. Bez ohľadu na ich veľkosť, systém automaticky pripraví a distribuuje všetky potrebné podklady.
GDPR
Aplikácia zaisťuje automatickú anonymizáciu osobných údajov nachádzajúcich sa v zápisniciach a uzneseniach. Tím sa chráni súkromie a dodržujú náležitosti pre ochranu osobných údajov.
Šablóny bodov
S vylepšenou funkciou šablón body rokovania môžete ľahko vytvárať a využívať vopred pripravené šablóny pre rôzne typy bodov programu.
PODĽA VEĽKOSTI ÚRADU
Pre väčšie obce, mestá, alebo samosprávne kraje

Město Všeruby

Městská část Praha-Velká Chuchle

Město Valašské Klobouky

Město Moravský Krumlov

Město Vizovice

Město Mnichovice

Městys Hustopeče nad Bečvou

Město Nové Mesto nad Váhom

Město Hoštka

Město Myjava

Městys Svatava

Město Nové Sedlo

Město Hrochův Týnec

Mesto Snina

Mesto Partizánske

Mesto Trenčianske Teplice

Mesto Bojnice

Město Javorník

Mesto Nová Dubnica

Mesto Detva

Město Karolinka

Město Deštná

Město Dobrovice

Město Počátky

Město Rajecké Teplice

Město Spišská Belá
Rýchla príprava podkladov
S funkciou automatického generovania podkladov poskytujeme väčším úradom výhodu rýchleho spracovania všetkých potrebných materiálov pre zasadnutie vrátane dôvodových správ a podkladových materiálov.
Ľahký proces vyjadrovania a schvaľovania
Prehľadná možnosť spravovať rôzne vyjadrenia a možnosť rozhodnúť, či ich postúpiť ďalej alebo nie. Starosta môže ľahko sledovať a spravovať všetok tok informácii.
Automatické zverejňovanie dokumentov na web úradu
S možnosťou zverejňovania dokumentov na webu mesta alebo obce a funkciou automatickej anonymizácie pred ich zverejnením, môžete pohodlne zdieľať všetky dôležité dokumenty s občanmi.
Efektívna spolupráca a sdielanie informácií s širokým spektrom užívateľov
Možnosť poskytnúť prístup veľkému množstvu užívateľov na rôznych úrovniach, vrátane poslancov, členov rady, komisií a výborov. Všetci užívatelia majú možnosť pristupovať ku rovnakým materiálom a rokovaniam z jedného spoločného miesta.
Systematické riadenie a sledovanie úloh vyplývajúcich z rokovania
Môžete ľahko zaznamenávať úlohy, prideľovať ich zodpovedným osobám, doplniť termíny a sledovať ich stav.
Prenos bodov rokovania medzi jednotlivými zasadnutiami
Funkcie prenositeľnosti bodov umožňuje ľahké presúvanie bodov medzi rôznymi zasadnutiami. Eliminuje sa tak nutnosť opakovaného vytvárania bodov rokovania.
Automatický prepis zvukových záznamov
Prevod zvukových alebo video nahrávok z rokovania do textovéj podoby. Uľahčuje proces zaznamenávania diskusie, zvyšuje presnosť dokumentácie a šetrí čas a úsilí pri ručnom prepisovaní.
Automatická tvorba prezentačného režimu
Umožňuje starostovi ľahkú prípravu vizuálnych materiálov bez nutnosti vytvárať prezentáciu sám. Generuje profesionálne vypadajúcu prezentáciu priamo pre konkrétne rokovanie.
Mobilné hlasovanie
Moderný spôsob zaznamenávania hlasovania poslancov/členov rady/v komisiách behom rokovania. Účastníci môžu pohodlne hlasovať prostredníctvom svojich mobilných zariadení, čo prináša väčšie pohodlie a rýchlosť.